Slide item 1

NAPRAWY
POGWARANCYJNE

Slide item 2


CHIPTUNING

Slide item 3


DIAGNOSTYKA

Slide item 4

MODYFIKACJE
MECHANICZNE

Slide item 5


SERWIS

Przedstawiamy wam modyfikacje Audi A6 C7 3.0TDI 2013r.

Seryjnie w tym modelu mamy 245Ps i 500Nm.

Po naszym Stage 2 uzyskaliśmy 325Ps oraz 649Nm💪

W aucie był już wcześniej zmieniony Intercooler

Poza strojeniem silnika wykonaliśmy również Stage 2+ do skrzyni DL501. Jest to 7-stopniowa skrzynia z mokrym sprzęgłem☝️

Stage 2+ od TVS Engineering zmienił charakter pracy tej skrzyni:

🔸️Zmiana biegów nie występuje już przy wyjątkowo niskiej prędkości obrotowej.
🔸️ Skrzynia jest w stanie utrzymać 700Nm
🔸️ Uruchomiona została funkcja Lunch Control (która nie występuje seryjnie )
🔸️ Standardowo w tej skrzyni występuje stukanie podczas redukcji biegów oraz silne szarpanie podczas redukcji z drugiego biegu na pierwszy😱 Oprogramowanie TVS Engineering rozwiązuje ten problem💪
🔸️ Została poprawiona także prędkość zmiany biegów
🔸️ Jest również lepszy czas reakcji przy zmianie biegów za pomocą łopatek.

Przy Stage 3 do tej skrzyni możliwy jest docisk sprzęgła nawet do 800Nm💪

Jeśli chcielibyście więcej informacji na temat oprogramowania TVS Engineering zapraszamy wszystkich do kontaktu☝️

Pamiętajcie: You Can Be Faster!!!😎

Audi A6 C7 3.0TDI 245Ps 2013r

Audi A6 C7 3.0TDI 245Ps 2013r tył

Audi A6 C7 3.0TDI 245Ps 2013r hamowniaAudi A6 C7 3.0TDI 245Ps 2013r wykres

Slide item 1

OSIĄGNIĘCIA

Jak się zaczęła przygoda z tuningiem?

Daniel Guliński niejednokrotnie zdobywał trofea w zawodach na 1/4 mili.

Jego historia sięga aż 2005 roku, kiedy to za kierownicą VW Corrado z silnikiem 1,9 TDI walczył o laury w wyścigach, niejednokrotnie udowadniając, że z solidnym przygotowaniem i determinacją można sięgać po miejsce na podium.

Slide item 2

OSIĄGNIĘCIA

Jak się zaczęła przygoda z tuningiem?

Daniel Guliński niejednokrotnie zdobywał trofea w zawodach na 1/4 mili.

Jego historia sięga aż 2005 roku, kiedy to za kierownicą VW Corrado z silnikiem 1,9 TDI walczył o laury w wyścigach, niejednokrotnie udowadniając, że z solidnym przygotowaniem i determinacją można sięgać po miejsce na podium.

Slide item 3

OSIĄGNIĘCIA

Jak się zaczęła przygoda z tuningiem?

Daniel Guliński niejednokrotnie zdobywał trofea w zawodach na 1/4 mili.

Jego historia sięga aż 2005 roku, kiedy to za kierownicą VW Corrado z silnikiem 1,9 TDI walczył o laury w wyścigach, niejednokrotnie udowadniając, że z solidnym przygotowaniem i determinacją można sięgać po miejsce na podium.

Slide item 4

OSIĄGNIĘCIA

Jak się zaczęła przygoda z tuningiem?

Daniel Guliński niejednokrotnie zdobywał trofea w zawodach na 1/4 mili.

Jego historia sięga aż 2005 roku, kiedy to za kierownicą VW Corrado z silnikiem 1,9 TDI walczył o laury w wyścigach, niejednokrotnie udowadniając, że z solidnym przygotowaniem i determinacją można sięgać po miejsce na podium.

Napisali o nas na Facebooku

Andrzej Stęszewski

Oddając w ręce EcuProjekt poczciwego B5 1,9 TDI byłem zainteresowany głównie poprawą kultury pracy silnika i uzyskaniem tym samym kilku koni więcej. Efekt przerósł najśmielsze oczekiwania.
Nie dość, że silnik pracuje tak czysto i równo jak nigdy dotąd to wzrost mocy i momentu o ponad 30% zmienił potulnego wołka w bestię! 
Panowie zaproponowali również drobne modyfikacje od wersji seryjnej, które dały kolejną poprawę pracy silnika. I tym samym nieco mniejsze spalanie.
Fachowość, pełen profesjonalizm i podejście do klienta - kolejne serwisy już tylko w EcuProject.

Tommy Kwiatkowsy

Jakiś czas temu robiłem wydech u chłopaków, podejście do klienta wzorowe!!!!! Każde problemy jakie wystąpiły przy robieniu od razu telefon, a nie jak u innych nabijanie kosztów bez wiedzy klienta. Każde moje kolejne auto zawita do chłopaków z EcuProject!

Ps. Morda mi się cieszy gdy odpalam auto o poranku dziekowka chłopaki!!!!

Paweł Sobota

EcuProject Wrocław - pełen profesjonalizm, nic dodać, nic ująć
Robiłem u nich kilka modyfikacji i zawsze pełne zadowolenie, a z ich strony pełne zrozumienie potrzeb klienta. POLECAM!

Andrzej Matuszewski

Wiedza wykracza zdecydowanie poza ASO... doradzą, pomogą , serwisują i tuningują, w XXI wieku dokaldnosc i sumienność jest bezcenna.. Polecam.

Szymon Piotr

Polecam z czystym sumieniem... Jedyny tuner w Polsce który ma tak empatyczne podejście do klienta i do jego samochodu. Pełen profesjonalizm, pełne zrozumienie potrzeb.

Dzieki wielkie za bardzo profesjonalna i kompleksowa obsługę! Czuje sie jakbym dostał nowy samochód! Polecam zdecydowanie :)!