Slide item 1

NAPRAWY
POGWARANCYJNE

Slide item 2


CHIPTUNING

Slide item 3


DIAGNOSTYKA

Slide item 4

MODYFIKACJE
MECHANICZNE

Slide item 5


SERWIS

Witamy.

Dwa tygodnie spędziliśmy właśnie nad tym autem.
Volkswagen Arteon 2.0TSI 4MOTION z 2018r.☝️

Naprawdę dużo czasu i pracy poświęciliśmy, aby to auto zmodyfikować jak należy.
Na pierwszy ogień poszła mechanika.
Wydech, Intercooler, Turbo, Dolot, Świece, Olej🔧🔩🔧
Później auto wjechało na hamownie i tam było strojone📈📈📈

Przypominamy, że w serii mamy dostępne 280Ps oraz 350Nm.

Po naszych modyfikacjach udało się uzyskać 460Ps i 554Nm💪

Stage 3 do tego auta obejmował:
🔸️ Downpipe bez katalizatora oraz Catback oczywiście od MGmotorsport
🔸️ Turbo GTX 3071 gen.2
🔸️ Intercooler Forge Motorsport
🔸️ Stage 2+ do skrzyni DQ381 jak zawsze od TVS Engineering
🔸️ Sportowy filtr powietrza
🔸️ Zimniejsze świece zapłonowe

Ponieważ auto jest praktycznie nowe jeździ na doladowaniu 1.65 bar.
Z czasem bedziemy te wartość zwiększać.

Docelowo w tym aucie chcemy zrobić + 550Ps dlatego zdecydowaliśmy na sie Turbinę GTX 3071☝️
Oczywiście tę moc bedziemy mogli osiągnąć po całkowitym wzmocnieniu silnika.

Niedługo usłyszycie o kolejnych ciekawych projektach 😉

W międzyczasie zapraszamy wszystkich na serwis oraz modyfikacje do naszego warsztatu.

Pamiętajcie: You Can Be Faster!!!😎

Arteon 2.0TSI 280PsArteon 2.0TSI 280Ps tyłArteon 2.0TSI 280Ps hamowniaArteon 2.0TSI 280Ps IntercoolerArteon 2.0TSI 280Ps TurbinyArteon 2.0TSI 280Ps WydechArteon 2.0TSI 280Ps Wydech 2Arteon 2.0TSI 280Ps DPArteon 2.0TSI 280Ps Wydech na aucieArteon 2.0TSI 280Ps zestawArteon 2.0TSI 280Ps wykres

Slide item 1

OSIĄGNIĘCIA

Jak się zaczęła przygoda z tuningiem?

Daniel Guliński niejednokrotnie zdobywał trofea w zawodach na 1/4 mili.

Jego historia sięga aż 2005 roku, kiedy to za kierownicą VW Corrado z silnikiem 1,9 TDI walczył o laury w wyścigach, niejednokrotnie udowadniając, że z solidnym przygotowaniem i determinacją można sięgać po miejsce na podium.

Slide item 2

OSIĄGNIĘCIA

Jak się zaczęła przygoda z tuningiem?

Daniel Guliński niejednokrotnie zdobywał trofea w zawodach na 1/4 mili.

Jego historia sięga aż 2005 roku, kiedy to za kierownicą VW Corrado z silnikiem 1,9 TDI walczył o laury w wyścigach, niejednokrotnie udowadniając, że z solidnym przygotowaniem i determinacją można sięgać po miejsce na podium.

Slide item 3

OSIĄGNIĘCIA

Jak się zaczęła przygoda z tuningiem?

Daniel Guliński niejednokrotnie zdobywał trofea w zawodach na 1/4 mili.

Jego historia sięga aż 2005 roku, kiedy to za kierownicą VW Corrado z silnikiem 1,9 TDI walczył o laury w wyścigach, niejednokrotnie udowadniając, że z solidnym przygotowaniem i determinacją można sięgać po miejsce na podium.

Slide item 4

OSIĄGNIĘCIA

Jak się zaczęła przygoda z tuningiem?

Daniel Guliński niejednokrotnie zdobywał trofea w zawodach na 1/4 mili.

Jego historia sięga aż 2005 roku, kiedy to za kierownicą VW Corrado z silnikiem 1,9 TDI walczył o laury w wyścigach, niejednokrotnie udowadniając, że z solidnym przygotowaniem i determinacją można sięgać po miejsce na podium.

Napisali o nas na Facebooku

Andrzej Stęszewski

Oddając w ręce EcuProjekt poczciwego B5 1,9 TDI byłem zainteresowany głównie poprawą kultury pracy silnika i uzyskaniem tym samym kilku koni więcej. Efekt przerósł najśmielsze oczekiwania.
Nie dość, że silnik pracuje tak czysto i równo jak nigdy dotąd to wzrost mocy i momentu o ponad 30% zmienił potulnego wołka w bestię! 
Panowie zaproponowali również drobne modyfikacje od wersji seryjnej, które dały kolejną poprawę pracy silnika. I tym samym nieco mniejsze spalanie.
Fachowość, pełen profesjonalizm i podejście do klienta - kolejne serwisy już tylko w EcuProject.

Tommy Kwiatkowsy

Jakiś czas temu robiłem wydech u chłopaków, podejście do klienta wzorowe!!!!! Każde problemy jakie wystąpiły przy robieniu od razu telefon, a nie jak u innych nabijanie kosztów bez wiedzy klienta. Każde moje kolejne auto zawita do chłopaków z EcuProject!

Ps. Morda mi się cieszy gdy odpalam auto o poranku dziekowka chłopaki!!!!

Paweł Sobota

EcuProject Wrocław - pełen profesjonalizm, nic dodać, nic ująć
Robiłem u nich kilka modyfikacji i zawsze pełne zadowolenie, a z ich strony pełne zrozumienie potrzeb klienta. POLECAM!

Andrzej Matuszewski

Wiedza wykracza zdecydowanie poza ASO... doradzą, pomogą , serwisują i tuningują, w XXI wieku dokaldnosc i sumienność jest bezcenna.. Polecam.

Szymon Piotr

Polecam z czystym sumieniem... Jedyny tuner w Polsce który ma tak empatyczne podejście do klienta i do jego samochodu. Pełen profesjonalizm, pełne zrozumienie potrzeb.

Dzieki wielkie za bardzo profesjonalna i kompleksowa obsługę! Czuje sie jakbym dostał nowy samochód! Polecam zdecydowanie :)!