Slide item 1


HAMOWNIA

Slide item 2


CHIPTUNING

Slide item 3

SPORTOWE
UKŁADY WYDECHOWE

Slide item 4

MODYFIKACJE
MECHANICZNE

Slide item 5


SERWIS

Stage 2 do silnika 1.4 TSI na sterowniku MED 17.5.5 o oznaczeniu CAXA.

Volkswagen Golf 6 generacji, który trafił do nas „w spadku” po innej firmie z Wrocławia oferującej chiptuning . Auto seryjnie posiada 122 KM. Program innej firmy pokazał 133KM. Po wgraniu seryjnego oprogramowania hamownia również pokazała 133 KM. Klient dał się namówić na program bez pomiaru mocy i wyszło jak wyszło… Zajęliśmy się tym autem kompleksowo. Przeprowadzone modyfikacje to:

  • Wydajniejsza turbosprężarka z wersji 160 KM
  • Centralny Intercooler
  • Modyfikacja układu dolotowego
  • Układ zapłonowy przerobiony na bardziej wydajny
  • Indywidualnie oprogramowanie sterujące praca silnika pozwoliło uzyskać 203 KM i 300 Nm.

 

Volkswagen Golf 6 generacji

Volkswagen Golf 6 generacji

 

Slide item 1

OSIĄGNIĘCIA

Jak się zaczęła przygoda z tuningiem?

Daniel Guliński niejednokrotnie zdobywał trofea w zawodach na 1/4 mili.

Jego historia sięga aż 2005 roku, kiedy to za kierownicą VW Corrado z silnikiem 1,9 TDI walczył o laury w wyścigach, niejednokrotnie udowadniając, że z solidnym przygotowaniem i determinacją można sięgać po miejsce na podium.

Slide item 2

OSIĄGNIĘCIA

Jak się zaczęła przygoda z tuningiem?

Daniel Guliński niejednokrotnie zdobywał trofea w zawodach na 1/4 mili.

Jego historia sięga aż 2005 roku, kiedy to za kierownicą VW Corrado z silnikiem 1,9 TDI walczył o laury w wyścigach, niejednokrotnie udowadniając, że z solidnym przygotowaniem i determinacją można sięgać po miejsce na podium.

Slide item 3

OSIĄGNIĘCIA

Jak się zaczęła przygoda z tuningiem?

Daniel Guliński niejednokrotnie zdobywał trofea w zawodach na 1/4 mili.

Jego historia sięga aż 2005 roku, kiedy to za kierownicą VW Corrado z silnikiem 1,9 TDI walczył o laury w wyścigach, niejednokrotnie udowadniając, że z solidnym przygotowaniem i determinacją można sięgać po miejsce na podium.

Slide item 4

OSIĄGNIĘCIA

Jak się zaczęła przygoda z tuningiem?

Daniel Guliński niejednokrotnie zdobywał trofea w zawodach na 1/4 mili.

Jego historia sięga aż 2005 roku, kiedy to za kierownicą VW Corrado z silnikiem 1,9 TDI walczył o laury w wyścigach, niejednokrotnie udowadniając, że z solidnym przygotowaniem i determinacją można sięgać po miejsce na podium.

Napisali o nas na Facebooku

Andrzej Stęszewski

Oddając w ręce EcuProjekt poczciwego B5 1,9 TDI byłem zainteresowany głównie poprawą kultury pracy silnika i uzyskaniem tym samym kilku koni więcej. Efekt przerósł najśmielsze oczekiwania.
Nie dość, że silnik pracuje tak czysto i równo jak nigdy dotąd to wzrost mocy i momentu o ponad 30% zmienił potulnego wołka w bestię! 
Panowie zaproponowali również drobne modyfikacje od wersji seryjnej, które dały kolejną poprawę pracy silnika. I tym samym nieco mniejsze spalanie.
Fachowość, pełen profesjonalizm i podejście do klienta - kolejne serwisy już tylko w EcuProject.

Tommy Kwiatkowsy

Jakiś czas temu robiłem wydech u chłopaków, podejście do klienta wzorowe!!!!! Każde problemy jakie wystąpiły przy robieniu od razu telefon, a nie jak u innych nabijanie kosztów bez wiedzy klienta. Każde moje kolejne auto zawita do chłopaków z EcuProject!

Ps. Morda mi się cieszy gdy odpalam auto o poranku dziekowka chłopaki!!!!

Paweł Sobota

EcuProject Wrocław - pełen profesjonalizm, nic dodać, nic ująć
Robiłem u nich kilka modyfikacji i zawsze pełne zadowolenie, a z ich strony pełne zrozumienie potrzeb klienta. POLECAM!

Andrzej Matuszewski

Wiedza wykracza zdecydowanie poza ASO... doradzą, pomogą , serwisują i tuningują, w XXI wieku dokaldnosc i sumienność jest bezcenna.. Polecam.

Szymon Piotr

Polecam z czystym sumieniem... Jedyny tuner w Polsce który ma tak empatyczne podejście do klienta i do jego samochodu. Pełen profesjonalizm, pełne zrozumienie potrzeb.

Dzieki wielkie za bardzo profesjonalna i kompleksowa obsługę! Czuje sie jakbym dostał nowy samochód! Polecam zdecydowanie :)!