Slide item 1


HAMOWNIA

Slide item 2


CHIPTUNING

Slide item 3

SPORTOWE
UKŁADY WYDECHOWE

Slide item 4

MODYFIKACJE
MECHANICZNE

Slide item 5


SERWIS

 Stage 1+ dla VW Golf MK6 2.0TSI GTi

Seryjnie auto posiada 210Ps i 260Nm.

Po naszych modyfikacjach uzyskaliśmy 271Ps i 378Nm ?

A co dokładnie było modyfikowane?

- wymiana układu wydechowego na sportowy
- wymiana świec zapłonowych
- czyszczenie zaworów z nagaru
- program sterujący pracą silnika napisany indywidualnie na naszej hamowni

Chciałbyś zmodyfikować swoj samochód?
Zapraszamy do nas, zobaczymy co da się zrobić?

Pamiętajcie: You Can Be Faster!!!

VW Golf 6 GTiVW Golf 6 GTi 1VW Golf 6 GTi 2VW Golf 6 GTi 3VW Golf 6 GTi 4VW Golf 6 GTi 5

Slide item 1

OSIĄGNIĘCIA

Jak się zaczęła przygoda z tuningiem?

Daniel Guliński niejednokrotnie zdobywał trofea w zawodach na 1/4 mili.

Jego historia sięga aż 2005 roku, kiedy to za kierownicą VW Corrado z silnikiem 1,9 TDI walczył o laury w wyścigach, niejednokrotnie udowadniając, że z solidnym przygotowaniem i determinacją można sięgać po miejsce na podium.

Slide item 2

OSIĄGNIĘCIA

Jak się zaczęła przygoda z tuningiem?

Daniel Guliński niejednokrotnie zdobywał trofea w zawodach na 1/4 mili.

Jego historia sięga aż 2005 roku, kiedy to za kierownicą VW Corrado z silnikiem 1,9 TDI walczył o laury w wyścigach, niejednokrotnie udowadniając, że z solidnym przygotowaniem i determinacją można sięgać po miejsce na podium.

Slide item 3

OSIĄGNIĘCIA

Jak się zaczęła przygoda z tuningiem?

Daniel Guliński niejednokrotnie zdobywał trofea w zawodach na 1/4 mili.

Jego historia sięga aż 2005 roku, kiedy to za kierownicą VW Corrado z silnikiem 1,9 TDI walczył o laury w wyścigach, niejednokrotnie udowadniając, że z solidnym przygotowaniem i determinacją można sięgać po miejsce na podium.

Slide item 4

OSIĄGNIĘCIA

Jak się zaczęła przygoda z tuningiem?

Daniel Guliński niejednokrotnie zdobywał trofea w zawodach na 1/4 mili.

Jego historia sięga aż 2005 roku, kiedy to za kierownicą VW Corrado z silnikiem 1,9 TDI walczył o laury w wyścigach, niejednokrotnie udowadniając, że z solidnym przygotowaniem i determinacją można sięgać po miejsce na podium.

Napisali o nas na Facebooku

Andrzej Stęszewski

Oddając w ręce EcuProjekt poczciwego B5 1,9 TDI byłem zainteresowany głównie poprawą kultury pracy silnika i uzyskaniem tym samym kilku koni więcej. Efekt przerósł najśmielsze oczekiwania.
Nie dość, że silnik pracuje tak czysto i równo jak nigdy dotąd to wzrost mocy i momentu o ponad 30% zmienił potulnego wołka w bestię! 
Panowie zaproponowali również drobne modyfikacje od wersji seryjnej, które dały kolejną poprawę pracy silnika. I tym samym nieco mniejsze spalanie.
Fachowość, pełen profesjonalizm i podejście do klienta - kolejne serwisy już tylko w EcuProject.

Tommy Kwiatkowsy

Jakiś czas temu robiłem wydech u chłopaków, podejście do klienta wzorowe!!!!! Każde problemy jakie wystąpiły przy robieniu od razu telefon, a nie jak u innych nabijanie kosztów bez wiedzy klienta. Każde moje kolejne auto zawita do chłopaków z EcuProject!

Ps. Morda mi się cieszy gdy odpalam auto o poranku dziekowka chłopaki!!!!

Paweł Sobota

EcuProject Wrocław - pełen profesjonalizm, nic dodać, nic ująć
Robiłem u nich kilka modyfikacji i zawsze pełne zadowolenie, a z ich strony pełne zrozumienie potrzeb klienta. POLECAM!

Andrzej Matuszewski

Wiedza wykracza zdecydowanie poza ASO... doradzą, pomogą , serwisują i tuningują, w XXI wieku dokaldnosc i sumienność jest bezcenna.. Polecam.

Szymon Piotr

Polecam z czystym sumieniem... Jedyny tuner w Polsce który ma tak empatyczne podejście do klienta i do jego samochodu. Pełen profesjonalizm, pełne zrozumienie potrzeb.

Dzieki wielkie za bardzo profesjonalna i kompleksowa obsługę! Czuje sie jakbym dostał nowy samochód! Polecam zdecydowanie :)!