Slide item 1


HAMOWNIA

Slide item 2


CHIPTUNING

Slide item 3

SPORTOWE
UKŁADY WYDECHOWE

Slide item 4

MODYFIKACJE
MECHANICZNE

Slide item 5


SERWIS

Przedstawiamy Nasz Stage 1+ dla BMW F30 335i xdrive z 2013r.

Seryjnie w tym modelu mamy do dyspozycji 306Ps i 400Nm.

Wyniki po pomiarze pokazał 323Ps i 411Nm.

Po naszym strojeniu oraz montażu układu dolotowego od K&N Filters uzyskaliśmy 372Ps i 475Nm?
W przypadku tego samochodu wymagane było również strojenie skrzyni biegów ponieważ limitacja momentu obrotowego na czwartym i siódmym biegu wynosiła 440Nm!☝️

Mamy również w ofercie Stage 2 oraz Stage 3 do tego auta?
Chętnych zapraszamy na modyfikację!

Pamiętajcie: You Can Be Faster!!!?

BMW F30 335i xdrive 2013BMW F30 335i xdrive 2013r. tyłBMW F30 335i xdrive 2013r. dolotBMW F30 335i xdrive 2013r. hamowniaBMW F30 335i xdrive 2013r. wykres

Slide item 1

OSIĄGNIĘCIA

Jak się zaczęła przygoda z tuningiem?

Daniel Guliński niejednokrotnie zdobywał trofea w zawodach na 1/4 mili.

Jego historia sięga aż 2005 roku, kiedy to za kierownicą VW Corrado z silnikiem 1,9 TDI walczył o laury w wyścigach, niejednokrotnie udowadniając, że z solidnym przygotowaniem i determinacją można sięgać po miejsce na podium.

Slide item 2

OSIĄGNIĘCIA

Jak się zaczęła przygoda z tuningiem?

Daniel Guliński niejednokrotnie zdobywał trofea w zawodach na 1/4 mili.

Jego historia sięga aż 2005 roku, kiedy to za kierownicą VW Corrado z silnikiem 1,9 TDI walczył o laury w wyścigach, niejednokrotnie udowadniając, że z solidnym przygotowaniem i determinacją można sięgać po miejsce na podium.

Slide item 3

OSIĄGNIĘCIA

Jak się zaczęła przygoda z tuningiem?

Daniel Guliński niejednokrotnie zdobywał trofea w zawodach na 1/4 mili.

Jego historia sięga aż 2005 roku, kiedy to za kierownicą VW Corrado z silnikiem 1,9 TDI walczył o laury w wyścigach, niejednokrotnie udowadniając, że z solidnym przygotowaniem i determinacją można sięgać po miejsce na podium.

Slide item 4

OSIĄGNIĘCIA

Jak się zaczęła przygoda z tuningiem?

Daniel Guliński niejednokrotnie zdobywał trofea w zawodach na 1/4 mili.

Jego historia sięga aż 2005 roku, kiedy to za kierownicą VW Corrado z silnikiem 1,9 TDI walczył o laury w wyścigach, niejednokrotnie udowadniając, że z solidnym przygotowaniem i determinacją można sięgać po miejsce na podium.

Napisali o nas na Facebooku

Andrzej Stęszewski

Oddając w ręce EcuProjekt poczciwego B5 1,9 TDI byłem zainteresowany głównie poprawą kultury pracy silnika i uzyskaniem tym samym kilku koni więcej. Efekt przerósł najśmielsze oczekiwania.
Nie dość, że silnik pracuje tak czysto i równo jak nigdy dotąd to wzrost mocy i momentu o ponad 30% zmienił potulnego wołka w bestię! 
Panowie zaproponowali również drobne modyfikacje od wersji seryjnej, które dały kolejną poprawę pracy silnika. I tym samym nieco mniejsze spalanie.
Fachowość, pełen profesjonalizm i podejście do klienta - kolejne serwisy już tylko w EcuProject.

Tommy Kwiatkowsy

Jakiś czas temu robiłem wydech u chłopaków, podejście do klienta wzorowe!!!!! Każde problemy jakie wystąpiły przy robieniu od razu telefon, a nie jak u innych nabijanie kosztów bez wiedzy klienta. Każde moje kolejne auto zawita do chłopaków z EcuProject!

Ps. Morda mi się cieszy gdy odpalam auto o poranku dziekowka chłopaki!!!!

Paweł Sobota

EcuProject Wrocław - pełen profesjonalizm, nic dodać, nic ująć
Robiłem u nich kilka modyfikacji i zawsze pełne zadowolenie, a z ich strony pełne zrozumienie potrzeb klienta. POLECAM!

Andrzej Matuszewski

Wiedza wykracza zdecydowanie poza ASO... doradzą, pomogą , serwisują i tuningują, w XXI wieku dokaldnosc i sumienność jest bezcenna.. Polecam.

Szymon Piotr

Polecam z czystym sumieniem... Jedyny tuner w Polsce który ma tak empatyczne podejście do klienta i do jego samochodu. Pełen profesjonalizm, pełne zrozumienie potrzeb.

Dzieki wielkie za bardzo profesjonalna i kompleksowa obsługę! Czuje sie jakbym dostał nowy samochód! Polecam zdecydowanie :)!