fbpx

Audi A6 C7 3.0TDI 245Ps z przebiegiem 270 000km przyjechało do nas na wymianę kompletnego łańcucha rozrządu wraz ze wszystkimi napinaczami, ślizgami, kołami zębatymi.

Pamiętajcie.... z racji tego, że łańcuch jest szczelnie obudowany, nie możemy nic zobaczyć gołym okiem.

Objawy awarii łańcucha może wychwycić jednak każdy kierowca, należą do nich:

- halaśliwa pracą rozrządu zaraz po uruchomieniu zimnego silnika
- tzw. "Terkotanie" kiedy luźny łańcuch uderza o obudowę bądź prowadnicę.
- grzechotanie, które może pojawić się w trakcie jazdy. Może oznaczać, że pojawił się problem z napinaczem.
  A czasami po prostu brakuje oleju w układzie smarowania.
- wyraźna utrata mocy i zwiększone spalanie może oznaczać, że doszło do do ściągnięcia łańcucha.
- kontrolka "check engine" i błąd czujnika walka rozrządu bądź czujnika położenia wału.

Jeśli, któryś z tych objawów zauważycie w swoich samochodach warto udać się do warsztatu, aby zdiagnozować problem☝️

Niestety, we współczesnych samochodach awaria łańcucha rozrządu nie jest niczym zaskakującym.

Zapraszamy wszystkich na serwis, modyfikacje oraz montaż sportowych układów wydechowych do naszego warsztatu 🔧🔩🔧

Pamietajcie: You Can Be Faster!!!😎

Audi A6 C7 3.0TDI CDUCAudi A6 C7 3.0TDI CDUC silnikAudi A6 C7 3.0TDI CDUC silnik góraAudi A6 C7 3.0TDI CDUC nowy łańcuchAudi A6 C7 3.0TDI CDUC silnik out

cz