fbpx
Slide item 3

REALIZACJE,
czyli nie tylko tuning…

 
Przedstawiamy bardzo dobry projekt jaki mieliśmy przyjemność realizować.
 
Naszym zadaniem było przygotować auto 𝐌𝐞𝐫𝐜𝐞𝐝𝐞𝐬 𝐖𝟐𝟎𝟒 𝐂𝟔𝟑 𝐀𝐌𝐆 𝟔.𝟐 𝐥𝐢𝐭𝐫𝐚 𝐌𝟏𝟓𝟔 na tor 𝐍ü𝐫𝐛𝐮𝐫𝐠𝐫𝐢𝐧𝐠 👇
 
Nasz 𝐒𝐭𝐚𝐠𝐞 𝟐 obejmuje :
- montaż kolektorów  + X-pipe 
MGmotorsport
- ROW AIR + wkładki 
K&N Filters
- zimniejsze świece
- pakiet tor poprawiający chłodzenie wody i temp oleju w skrzyni biegów.
- opcjonalnie miska oleju skrzyni biegów 
Weistec Engineering
 
Ponieważ auto trafiło do nas z małymi usterkami musieliśmy najpierw przygotować je do strojenia. Uszczelnienie kolektora ssącego, płyny przegląd, wymiana przegubu elastycznego wału napędowego 🔧🔩🔧
 
Ponieważ jest to silnik wolnossący i w końcowej fazie strojenia szukamy każdego pojedynczego konia mechanicznego, postanowiliśmy skorzystać z innej hamowni niż nasza. Dzięki uprzejmości Łukasza z firmy  użyliśmy hamowni marki 
Rototest
, która nie niszczy opon i w autach które mają dużą moc na jedną oś precyzyjnie mierzy moc i moment nie doprowadzając do poślizgu opony. Ponieważ urządzenie jest przyczepione prosto do piasty koła.
 
Oczywiście nasza hamownia także pozwala precyzyjnie mierzyć taką moc, ale jazda z prędkością 250-300 km/h, aby nie dochodziło do uślizgu nie należy do przyjemnych. Stąd decyzja o strojeniu u Łukasza.
 
Klient ten już w zeszłym roku jeździł tym autem po różnych torach polskich i zagranicznych, jak się później okazało już ze zmodyfikowanym programem sterującym pracą silnika, prawdopodobnie w USA.
Po 3 dniach strojenia auta na hamowni udało nam się uzyskać ponad 𝟓𝟔𝟎 𝐊𝐌 i 𝟔𝟕𝟎 𝐍𝐌 💪🔥
 
Piszemy około ponieważ hamownia Rototest pokazuje moc na kołach nie na silniku.
Wykres przedstawia modyfikacje poprzedniej firmy i naszą prawidłową kalibracje. Auto zostało wystrojone w taki sposób że przy wielokrotnym "upalaniu" zachowuje bezpieczne parametry i temperatury dla silnika.
 
Dostaliśmy informacje zwrotną od klienta o jakości naszej pracy po odbytej sesji w czasie dni AMG na torze Nürburgring.
➡️ Auto przestało być nerwowe przy najmniejszym dodaniu gazu.
➡️ Skrzynia biegów w końcu zaczęła poprawnie zmieniać biegi
➡️ Oczywiście czasy się poprawiły w stosunku do poprzedniego roku tym samym samochodem na tym samym torze.
 
𝐒𝐢𝐥𝐧𝐢𝐤 𝐌𝟏𝟓𝟔 to kolejny silnik 𝐀𝐌𝐆 jaki mamy bardzo dobrze rozpracowany.
Kolejnym etapem w tym aucie będzie 𝐦𝐨𝐧𝐭𝐚ż 𝐤𝐨𝐥𝐞𝐤𝐭𝐨𝐫𝐚 𝐬𝐬ą𝐜𝐞𝐠𝐨 𝐳 𝐬𝐢𝐥𝐧𝐢𝐤𝐚 𝐌𝟏𝟓𝟗, który nie należy do prostych ale jest możliwy oraz montaż sportowych wałków rozrządu ponieważ właściciel chce zachować urok silnika wolnossącego.
Wszystkich właścicieli silników M156 chcących wykrzesać jeszcze więcej mocy i przyjemności z jazdy zapraszamy do kontaktu.
 
𝐏𝐚𝐦𝐢ę𝐭𝐚𝐣𝐜𝐢𝐞: 𝐘𝐨𝐮 𝐂𝐚𝐧 𝐁𝐞 𝐅𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫 ❗😎
 
W204 C63 AMGW204 C63 AMG tyłW204 C63 AMG hamowniaW204 C63 AMG hamownia IIW204 C63 AMG hamownia kolektroyW204 C63 AMG hamownia kolektroy IIW204 C63 AMG carbonW204 C63 AMG miskaW204 C63 AMG miska IIW204 C63 AMG wykres