Audi A6 C7 3.0TDI 245Ps z przebiegiem 270 000km przyjechało do nas na wymianę kompletnego łańcucha rozrządu wraz ze wszystkimi napinaczami, ślizgami, kołami zębatymi.

Pamiętajcie.... z racji tego, że łańcuch jest szczelnie obudowany, nie możemy nic zobaczyć gołym okiem.

Objawy awarii łańcucha może wychwycić jednak każdy kierowca, należą do nich:

- halaśliwa pracą rozrządu zaraz po uruchomieniu zimnego silnika
- tzw. "Terkotanie" kiedy luźny łańcuch uderza o obudowę bądź prowadnicę.
- grzechotanie, które może pojawić się w trakcie jazdy. Może oznaczać, że pojawił się problem z napinaczem.
  A czasami po prostu brakuje oleju w układzie smarowania.
- wyraźna utrata mocy i zwiększone spalanie może oznaczać, że doszło do do ściągnięcia łańcucha.
- kontrolka "check engine" i błąd czujnika walka rozrządu bądź czujnika położenia wału.

Jeśli, któryś z tych objawów zauważycie w swoich samochodach warto udać się do warsztatu, aby zdiagnozować problem☝️

Niestety, we współczesnych samochodach awaria łańcucha rozrządu nie jest niczym zaskakującym.

Zapraszamy wszystkich na serwis, modyfikacje oraz montaż sportowych układów wydechowych do naszego warsztatu ???

Pamietajcie: You Can Be Faster!!!?

Audi A6 C7 3.0TDI CDUCAudi A6 C7 3.0TDI CDUC silnikAudi A6 C7 3.0TDI CDUC silnik góraAudi A6 C7 3.0TDI CDUC nowy łańcuchAudi A6 C7 3.0TDI CDUC silnik out

cz